می گفتند انقلابی ها، دیپلماسی بلد نیستید،اما به عضویت شانگهای درآمدیم و در اکو فعال شدیم

در دوره های گذشته برخی اهل کار نبودند. الان دولت در دسترس و در تعامل است و شرایط بسیار خوبی برای همکاری با سایر قوا و نهادها شکل گرفته است. دغدغه این را نداریم که قوا پشت تریبون علیه هم ...